.

On My Own - Ashes Remain

There's gotta be another way out
应该会有别的出路 
I've been stuck in a cage with my doubt
背负迷茫迟疑枷锁 
I've tried forever getting out on my own. 
试图逃离自我牢狱 
But every time I do this my way
但是每次挣扎努力 
I get caught in the lies of the enemy
我都陷入了敌人的谎言之中 
I lay my troubles down I'm ready for you now. 
我要挣脱忧愁缠扰,为你我将全力以赴 
Bring me out
救我出去 
Come and find me in the dark now
现在就解救我于黑暗困苦 
Everyday by myself I'm breaking down
每天只有我自己一人,我快要崩溃了 
I don't wanna fight alone anymore
我不想独自一人战斗 
Bring me out
救我出去 
From the prison of my own pride
从自我孤苦的牢狱中 
My God, I need a hope I can't deny
我的上帝啊,我需要希望赐予我力量 
In the end I'm realizing
最后,我觉得 
I was never meant to fight on my own
我绝对不会是独自一人去战斗 
Every little thing that I've known
自以为是的细枝末节 
is every thing I need to let go
那都是需要我去做的事 
You're so much bigger than the world I've made
你超越我的自我世界 
So I surrender my soul
我心甘情愿灵魂的召唤 
I'm reaching out for your hope
我向你伸出求助之手 
I lay my weapons down
我放下了我的武器 
I'm ready for you now. 
有你我不再迷茫迟疑 
Bring me out
救我出去 
Come and find me in the dark now
现在就解救我于黑暗困苦 
Everyday by myself I'm breaking down
每天只有我自己一人,我快要崩溃了 
I don't wanna fight alone anymore
我不想独自一人战斗 
Bring me out
救我出去 
From the prison of my own pride
从自我孤苦的牢狱中 
My God, I need a hope I can't deny
我的上帝啊,我需要希望赐予我力量 
In the end I'm realizing
最后,我觉得 
I was never meant to fight on my own
我绝对不会是独自一人去战斗 
I don't wanna be incomplete
我不想变得不完整 
I remember what you said to me
我记得你对我说的话 
I don't have to fight alone
我没有独自战斗 
Bring me out
救我出去 
Come and find me in the dark now
现在就解救我于黑暗困苦 
Everyday by myself I'm breaking down
每天只有我自己一人,我快要崩溃了 
I don't wanna fight alone anymore
我不想独自一人战斗 
Bring me out
救我出去 
From the prison of my own pride
从自我孤苦的牢狱中 
My God, I need a hope I can't deny
我的上帝啊,我需要希望赐予我力量 
In the end I'm realizing
最后,我觉得 
I was never meant to fight on my own
我绝对不会是独自一人去战斗 
Oh oh, Oh oh, Oh oh, Oh oh
哦哦哦哦哦哦哦哦 
Oh oh, Oh oh, Oh oh, Oh oh
哦哦哦哦哦哦哦哦 

评论
热度(6)

© 洺昭 | Powered by LOFTER